Kapcsolatfelvétel termékhez

Név 
Cégnév 
Telefonszám 
E-mail cím 
Megjegyzés 
Biztonsági szó:*  rbusx Kérem segítsen elkerülni a SPAM-okat!
    

MyQ

Teljeskörű nyomtatási megoldás
A MyQ az Ön üzleti tevékenységét a nyomtatási költségek felosztásával, a nyomatok biztonságos kezelésével, egyszerűsített szkennelési eljárással, kvóta és kreditrendszer hozzáadásával, online eszközfelügyelettel, grafikus jelentések automatikus készítésével, és még számos más funkciókkal támogatja. A MyQ egy komoly eszköz a nyomtatási feladatok kiegészítéséhez.

Egyszerű telepítés és karbantartás
Minden felügyeleti és nyomtatási funkció egyetlen központi felületre történő integrálása átlátható, intuitív kezelést eredményez, melyhez a könnyű, gyors telepítés és frissítés is társul.

SafeQ

A YSoft SafeQ egy bevált nyomtatásvezérlési megoldás, amely világszerte elérhető a partnerhálózatunkon keresztül. Jelenleg több mint 7 000 szervezet élvezi előnyeit a világ 72 országában. A bizalmas adatok hatékony védelme és a felhasználók multifunkciós eszközökhöz való hozzáférési jogosultságainak felügyelete a YSoft SafeQ elsődleges küldetése. A nyomtató használathoz a felhasználóknak mindig azonosítaniuk kell magukat (kártyával, PIN kóddal vagy jelszóval), és a rendszer kezeli a hozzáférési jogosultságaikat az egyes funkciókhoz. Nyomtatásaikat a felhasználók bármely nyomtatónál felvehetik, mert a YSoft SafeQ-val (Follow-me funkcióval) a nyomtatási feladatok elérhetők bárhol. Ez a nyomtatási megoldás képes riportolni és pontosan elszámolni minden a nyomtatón végzett műveletet. Szükség szerint pl. oktatási intézmények fizetőssé tehetik a nyomtatási szolgáltatásaikat a YSoft SafeQ használatával.

Equitrac

Napjaink versengő üzleti környezetében fontosabb, mint valaha, hogy az Ön szervezetében is menedzseljék az irodai készülékeken folyó dokumentumkészítést. Ha nem ügyelnek erre, a működési költségek jelentősen megnőnek a hálózatra csatlakoztatott eszközök elburjánzása és az emelkedő dokumentumkészítési költségek miatt.

A piacvezető szoftverszállító Equitrac-kal együttműködésben kínálja a Ricoh az Equitrac Office™ megoldást. A dokumentumkészítés teljes hálózatra kiterjedő megfigyelésére, mérésére és felügyeletére szolgáló moduláris megoldás részletesen nyomon követi a másolási és nyomtatási tevékenységeket. Egyszerűen és pontosan hozzárendelheti a költségeket az egyes személyekhez, szervezeti egységekhez vagy munkacsoportokhoz.

Az Equitrac Office™ ideális eszköz az irodai készülékhasználat jobb megismeréséhez és a dokumentumkészítési költségek menedzseléséhez. 

Környezetvédelem


A DANKA Irodatechnikai Kft felismerte, hogy jövőnk záloga a környezet védelme és a jelenlegi környezeti körülmények megőrzése. 

Minőségbiztosítás


A Danka Irodatechnikai Kft. szolgáltatási és értékesítési tevékenységével törekszik megrendelőit magas színvonalú termékkel kiszolgálni!

Rendezvények


Rendezvényeink folyamatos feltöltés alatt vannak!

Keresse kollégáinkat elérhetőségeink egyikén.

Közbeszerzés


Közbeszerzési vevőszolgálat:

Elérhetőségek:

1149 Budapest
Róna u. 120-122.
Tel: 06-1/469-6956
Fax: 06-1/469-6962

email: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyezned kell a JavaScript használatát.