Szolgáltatások

Eseti szerviz szolgáltatásaink

Eseti karbantartás:

A Danka Irodatechnikai Kft. az ország egész területén vállalja, hogy az irodatechnikai berendezések (fénymásolók, nyomtatók, szkennerek, faxok, többfunkciós készülékek, projektorok) - gyártó által előírt, terhelési ciklusszámtól, vagy időtartamtól függő - kötelező karbantartási feladatokat elvégzi. (A karbantartási feladatok elmulasztása a garancia elvesztésével, rejtett hibák kialakulásával, élettartam megrövidülésével járhat).

Eseti javítás:

 A Danka Irodatechnikai Kft. az ország egész területén vállalja, hogy az irodatechnikai berendezések (fénymásolók, nyomtatók, szkennerek, faxok, multifunkciós készülékek, projektorok) meghibásodása esetén 24 órán belül (kérésre akár korábban is), ügyfelünk telephelyén megkezdi a hiba elhárítását.

Eseti kiszállítás:

A Danka Irodatechnikai Kft. az ország egész területén rövid határidővel vállalja irodatechnikai (fénymásolók, nyomtatók, szkennerek, faxok, többfunkciós készülékek) berendezések kellékanyagainak, kiegészítőinek szállítását.

Szerződéses szolgáltatásaink:

Eseti jellegű javítások, karbantartások, kellékanyagok és kiegészítők szállításán kívül, szervizünk szerződéses feltételek mellett vállalja, egyedi berendezésektől kezdve, teljes gépparkokat átfogó szolgáltatások nyújtását.

- Átalánydíjas Karbantartási Szerződés (ÁKSZ)

Szolgáltatás leírása: havi átalánydíj ellenében a Danka Irodatechnikai Kft. garancia időn belül, illetve azon túl elvégzi a gyártó által az adott berendezésre vonatkozóan meghatározott terhelési ciklusszámonként (másolat, nyomat, üzemóra stb.), vagy adott időközönként szükséges kötelező karbantartást, ami magába foglalja a kívül, belül le-rakódott szennyeződések eltávolítását, az alapvető beállítások ellenőrzését és a gép tesztelését.

- Átalánydíjas Karbantartási és Javítási Szerződés (ÁKJSZ) 

Szolgáltatás leírása: Az ÁKSZ-en túlmenően az ÁKJSZ tartalmazza az esetlegesen felmerülő javítások, kopó, nem kopó alkatrészek cseréjének munkadíjait is. Ebben az esetben szerződött partnereinknek az átalány díjon felül csak a felhasznált alkatrészek, és kellékanyagok árát kell külön megtéríteniük. Tehát az átalánydíj tartalmazza a megyeszékhelyekre vonatkozó kiszállási díjakat (kivétel ez alól a projektor, mely csak a budapesti kiszállásokat foglalja magába), a karbantartások, illetve a javítások munkadíját.

- Teljeskörű Üzemeltetési Szerződés (TÜSZ)

Szolgáltatás leírása: E szerződés keretében a Danka Irodatechnikai Kft. garanciális időn belül, illetve azon túl, a lemásolt/nyomtatott/beolvasott példányszámok alapján kiszámlázott díjért - a papír, tűzőkapocs, illetve a villamos energia kivételével - minden a másológép üzemeltetéséhez szükséges szolgáltatást biztosít: Biztosítja, és kiszállítja a kellékanyagokat, elvégzi a karbantartásokat, kicseréli a gyár által előírt terhelési ciklusszámok elérésekor a szükséges kopó alkatrészeket, meghibásodás esetén elhárítja a hibát, és ha szükséges kicseréli a meghibásodott alkatrészt, ha a másológép a helyszínen azonnal nem javítható, cseregépet biztosít a javítás idejére.

A szolgáltatás előnyei:

A berendezések működési költségei a felhasználói szokások ismeretében pontosan tervezhetőek, nincs előre nem látható kiadás.A rendszeres karbantartásoknak, javításoknak köszönhetően, a berendezések kényszerű állásideje minimálisra csökken, míg élettartamuk meghosszabbodik.

A partner mindig ugyanazon, magas színvonalú szolgáltatást kapja, így kiküszöbölhetők a különböző szolgáltatók által nyújtott, a változó szolgáltatási minőségekből adódó egyéb veszteség faktorok (idő, felesleges erőforrás felhasználás, üzemidő kiesés stb.).

Megállapodás jöhet létre az ügyfél igényeinek legjobban megfelelő megjelenési időről, valamint arról, hogy szükség esetén a Danka Magyarország Kft. munkaidején kívül eső időben kell a javítást elvégezni. Ezeket az extra szolgáltatásokat a Danka Irodatechnikai Kft. felár ellenében vállalja.

A szerződéssel rendelkező ügyfeleink fénymásoló gépét új fénymásoló vásárlása esetén emelt áron vásároljuk vissza, tekintettel arra, hogy ezek a berendezések a rendszeres karbantartás és javítás miatt nagyobb piaci értékkel rendelkeznek.

Finanszírozás:

- Tartós bérlet: A tartós bérlet, mint finanszírozási forma széles körben elterjedt megoldás gépek tőkekímélő beszerzésére. Hosszú távú finanszírozást jelent, Önnek nem kell az eszköz használatba vételéhez a teljes vételárral rendelkeznie, a gyors bírálati idő miatt rövid időn belül hozzájuthat a kiválasztott eszközhöz.

A Danka Irodatechnikai Kft. széles körben kínálja rövid- és hosszú távú bérleti konstrukcióit.

- Hosszú távú bérleti szolgáltatás:A szolgáltatásnak havi alapdíja van, futamideje 36 illetve 48 hónap. A havidíj magában foglalja már egy adott példányszám teljes másolási és nyomtatási költségét is. Az adott példányszámon felüli másolatokért, nyomtatásokért utólag - csak a másolati, nyomtatási példányszámtól függő összeget - szükséges fizetni. Az összes gépköltség előre tervezhető, biztosított a folyamatos, üzemképes működtetés.

- Rövid távú bérleti szolgáltatás: A bérleti konstrukció során rendezvényekre, konferenciákra illetve egyéb időszakos eseményekre biztosítjuk a berendezés kihelyezését. Az elszámolás utólag, a másolt-nyomtatott oldal mennyisége alapján történik. Kihelyezett gépeinkhez igényei szerint technikusi szolgáltatást biztosítunk Budapesten és vidéken egyaránt.

- Outsourcing:Csakúgy, mint a legtöbb vállalatnál, Önöknél is a legtöbb tevékenységi területen megoldható a pénzügyi lehetőségek ésszerűbb és gazdaságosabb felhasználása. A másolási feladatok nélkülözhetetlenek az irodákban, de a költségek lényegesen csökkenthetők vagy átcsoportosíthatók.

Környezetvédelem


A DANKA Irodatechnikai Kft felismerte, hogy jövőnk záloga a környezet védelme és a jelenlegi környezeti körülmények megőrzése. 

Minőségbiztosítás


A Danka Irodatechnikai Kft. szolgáltatási és értékesítési tevékenységével törekszik megrendelőit magas színvonalú termékkel kiszolgálni!

Rendezvények


Rendezvényeink folyamatos feltöltés alatt vannak!

Keresse kollégáinkat elérhetőségeink egyikén.

Közbeszerzés


Közbeszerzési vevőszolgálat:

Elérhetőségek:

1149 Budapest
Róna u. 120-122.
Tel: 06-1/469-6956
Fax: 06-1/469-6962

email: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyezned kell a JavaScript használatát.